Saur

lajvet

Publicerad 2019-02-03 21:01:34 i Allmänt,

Ja livet hörrni, består just nu av en jäkla massa baciller! Odd och John insjuknade redan förra veckan medans jag peppar peppar inte kände av något! Skräll! Fick vara frisk i 6 dagar, hann med ett intervallpass och en SM tävling där Iggepop och jag drog till på ett SM silver! Kul! Men säg den lycka som varar...fredag = sm arrangemang för resterande klasser, fredagkväll - halsont, lördagmorgon - halsont, men tänker att om jag ska åka de där Medelpadclassic nästa helg så är det dags för ett premiärpass på de klassiska skidorna, åker 15 km i sakta mak, lördagkväll - kan inte svälja pga av halsont...söndag - utslagen med ännu mer halsont ....Odd, mitt hjärta och det bästa som finns, peta inte i alla andra ongars munar och pussa inte på varenda människa du ser så kanske vi kan hålla oss liiiite friskare framöver.  Snälla...och ja jag dricker ingerfärashots och tvättar händerna all the time, sånt hjälper föga mot dem här muterade dagisbacillerna. 

Vi har i af äntligen fått en riktig vinter i Ljustorp och snart har vi fina långkörarspår som vi kan harva runt med hundarna på.

Annars då? Odd vägrar att sova, han vill bara köra sin moppe över tröskeln, försökte lägga honom i 1.5 h men nope, fly förbannad var han...så nu väntar jag på att han ska tröttna, 45 min har gått och han is still going strong....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela