Saur

träningsläger

Publicerad 2018-09-03 08:56:48 i Allmänt,

I helgen som var åkte jag och John i väg på träningsläger med team sweden Draghund. Vi bodde på hotell Hallstaberget och fick frukost/lunch/middag serverad och hade fri tillgång till spa:t, träningsläger/semester för småbarnsföräldrar...Odd fick sova utan mamma och pappa för första gången och det hade gått fint! Klart vi saknade vår gosse men ska det tränas 4 timmar om dagen är det rätt skönt att få vila timmarna mellan passen och sova ostörda nätter. 

För egen del kom kroppen i gång mer för varje pass, efter första passet med typ 45 min i pulszon fem tänkte jag att jag kan lika gärna packa väskan och åka hem... svag och långsam. Men på eftermiddagens mtb pass kändes det lite bättre och intervallerna på lördagen kändes okej ändå! Det här blev en bra kickstart på höstträningen bara jag får hålla mig frisk! John fick feber och halsont på vägen hem, jag har liiite kli i halsen i dag men planerar att kurera med ingerfära innan något bryter ut! Orkar verkligen inte med flera sjukdagar eller veckor nu...

I dag blir det kyrkis och äppelplock på hemmaplan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela