Saur

mot barmarks SM...

Publicerad 2018-10-11 20:02:40 i Allmänt,

Med en ny snuva och en redig trötthet.

Ja men vakna med tjock näsa börjar ju bli standard så inget konstigt med det, tröttheten har varit som borta ett tag, men med nytt jobb som för tillfället betyder 90% skärmtid så känns hjärnan som mos när jag kommer hem om eftermiddagarna. Men roligt är det, trivs bra, skogsvårdsledare på SCA blev mitt första riktiga skogsjobb, anställd på riktigt, Grattis till mig. 

Nåväl, i morgon startar jag med ett ungt och fräscht dubbelspann i kickbike ds2 på SM i sthlm, ska bli riktigt spännande att se hur det går, antingen bra eller jättebra tänker jag:) 
På cykel så kör jag trotjänaren Frank, kommer inte att gå fort nog för ett topplopp i resultatlistan men han är stabil och jag gillar att cykla ned honom så det ser jag framemot. Ebbot har sagt upp barmarksäsongen pga för mkt dofter längs med banan som distraherar...synd på en hund som har barmarkskapacitet, men han får spara sig till vintern och pulkaloppen som komma skall.

Nej nu sover Odd så om jag skulle ta och packa det sista...

Och i morgon blir vårt lilla charmtroll 2 år! Passande nog så har han precis börjat säga mamma och vill numera stoppa mat i munen i stället för att slänga den på golvet, så duktig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela