Saur

6 maj

Publicerad 2018-05-06 22:19:35 i Allmänt,

När ett inlägg försvinner...gaah.

I korta drag om vad som hänt i helgen: huspyssel deluxe, altanräcke på plats, penséer i krukorna, vin på veranda och 500 bullar bakade till kosläpp.

Har även varit till doktorn och fått konstaterad järnbrist. Ska få en järnboost och hoppas därmed att värderna höjs, att mina leder värker mindre och som plus kanske jag blir lite piggare och får mindre mjölksyra:) 

Har varit rosslig och förkyld senaste veckan, det börjar ge med sig, så i morgon ska jag se om lungorna är pigga nog för en jogg. Är springsugen, hade tänkt springa havstrailen i dag, men är man sjuk så är man och det kommer flera lopp i sommar.

I morgon ska Odd skolas in på förskola. Ska bli spännande att se hur han tar det. Är som ett en ny epok börjar i livet, mer ordning på veckorna, ska bli skönt samtidigt som jag vill att Odd ska få vara hemma så länge som möjligt.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela