Saur

i bland går det bra...

Publicerad 2018-02-09 21:41:51 i Allmänt,

Och i bland inte...

Hade skrivit ett a4 klagobrev men blogg.se ville inte samarbeta så inte ens det blev publicerat.
Gör ett nytt försök, blogg.se ska inte få ta i från mig att få skriva ned min bitterhet.

1. Hundarna hade dispyt om mat och det blev inga tävlingar i Mora. Däremot blev det en veckas ofrivillig vila för alla fyra.
2. Jag får en magbacill alias blactocystis och måste äta antibiotika deluxe 10 dagar = 10 dagars ofrivillig vila för mig.
3. Jag får fel dos på antibiotikan och mår skit under 10 dagar vilket gör att allt annat än typ ryggläge känns som en mastodont uppgift, tänk influensans matthet, magsjukans illamående och migränens huvudvärk, samtidigt.. 
4. Jag missar min redovisning på SCA om mitt exjobb pga punkt 2 och 3. 
5. Jag missar troligtvis Medelpad classic ski på söndag pga punkt 2 och 3. Tar sista dosen i kväll, hoppas på radikal förbättring tills i morgon, under har skett förr, men är jag smart står jag över...
6. Ingen klagan här! Utan jag och Igor är uttagen till EM i Italien! Jippi! :D
7. Inte så jippi att området kring Igors genetalier svullnade upp i dag så att vi fick åka på sjukan och få en kur mot eländet så att Igor kanske missar EM...
8. Hoppas att både jag och Igor mår bra av att vila oss i form innan EM.
9. Låt det sluta snöa så att jag har skidspår på hemmaplan i veckan och kan köra 4x4 Intervallan varje dag så att jag äntligen får känna mig i form inför ett mästerskap
10. Hoppas att Igor är på banan snart igen!
11. Hoppas att jag snart är på banan.

Ja men i morgon börjar OS och det ser ut att bli sol ändå! Kan bli en fin helg....blä. näe försöker inte ens...hoppas jag kommer med bättre nyheter nästa gång. 



Kommentarer

Postat av: Emma L

Publicerad 2018-02-12 10:51:05

Ni har inte så mycket smulor under köksbordet iaf! Att vi har det kanske beror på att vi inte har hundar? Vet du om EM kommer sändas någonstans? Skulle vara roligt att se.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela