Saur

resignerar...

Publicerad 2018-08-05 15:46:15 i Allmänt,

Den här förkylningen ger sig inte. Hostar upp saker jag inte vill prata om, är täppt i näsan och fortfarande kliig i halsen och får ta en power nap varje dag för att överleva, kanske kan ta ett cykelpass i slutet av veckan...hoppas jag annars tappar jag det helt snart, man märker vad mkt gott träningen gör för psyket när man inte tränar...

Tolkade bakom hundarna på kickbiken i dag 4 x 10 min ish, Dino imponerade och dem andra sprang så som man nog gör efter en lång semester på altanen. Nu är dem i af i gång och alla fick gå en kort sväng var för att undvika jagis på varandra. Efterson vi har 4 kör vi oftast alla samtidigt och har med dem man inte kör springandes lösa, tror att det är bra träning det med, men när det bara blir jagisträning så är ju risken att dem inte springer själva sen utan hare. Bra med varition. Det alla imponerade med i dag var att dem sprang bra hela vägen trots att det var enbart grusväg. Våra hundar brukar vara lätt kinkiga på underlag annars...bådar ju gott när det sägs att SM banorna går på uteslutande grusväg.

Trösthandlade en ny höstdunisjacka 1 kg godis och ett maxmål i dag. 


Kusin mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela