Saur

Jämtland.

Publicerad 2018-04-28 21:44:36 i Allmänt,

John drog till Mallorca med cykeln och jag packade med Odd och de fyrbenta och styrde mot Jämtlandet.
Kusinhäng i Vigge, badtunna i timmar och lite cykeltramp, härligt, i princip semester! 

Jag redovisade mitt ex jobb på SCA i tisdags, jag skrev mitt arbete på uppdrag av dem och givetvis ska dem också få reda på vad jag kom fram till, för den nyfikne så heter arbetet: Forn- och kulturhistoriska lämningar - att använda sig av skuggade terrängmodeller och historiska kartor för att identifiera lämningar i skogsmark och handlar om just de det heter:) Har varit ett roligt ämne att studera och kul att resultatet kommer till användning! 
I sommar ska jag traktplanera på SCA på 60%, Oddis ska börja på förskola ca två dagar i veckan och det ska bli lite skönt att rulla i gång med veckorutiner även om det tar emot att lämna bort Odd om dagarna, hade jag fått bestämma hade han fått vara hemma tills han var fem.

I kväll är resten av familjen i myrviken på galej, jag och samOsac är hemma och äter chips. Odd ska sova, men är så snorig så han sover inte, han ligger på mig i soffan med täcket, ändå mysigt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela