Saur

Som ett brev...

Publicerad 2017-11-17 07:59:20 i Allmänt,

Japp som ett brev på posten drabbade förkylningen även mig, vaknade i onsdags med lätt halsont, somnade onsdagskväll med halsont från helvetet, har sedan dess druckit ca 10 liter ljummet ingerfära/citron/honungs vatten och peppar peppar verkar halsontet ha gått ner, i stället har bihålorna och hostan tagit över, 00.00 i natt gav jag upp försöken att minska hostan med sugtabletter och tog en slurk cocillana som vi hade stående i kylen sen mardrömsinfluensan för något år sen, somnade om på en kvart, underbart med grejer som funkar.

Trist att vara sjuk, tycker att jag hade kommit i gång fint med höstträningen, men eftersom halsontet redan typ är borta så tror jag inte att det blir långvarigt och det blir bra med någon veckas vilande, motivationen brukar ju höjas radikalt av att just inte kunna träna. Och för att få ännu lite mera skidsug så ska jag titta på vinterstudion hela helgen...må snön komma snart så att bi kan få till skidspåren utanför knuten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela