Saur

Gräsänkling och skidpremiär

Publicerad 2017-11-22 22:18:27 i Allmänt,

John och Igor drog på vinst och förlust ner till Polen och barmarks EM med sitt befarade diskbråck. Efter två veckors ihärdigt rehabande har det släppt lite och nu är det bara att hoppas att han kan trampa på lite också, hans ryggcoach har sagt att han inte kan förvärra något på 10 min cykel så han testar att köra, Igor är i af i fin form, han har fått hänga med mig sista veckorna och raceat i skogen. 


Jag hade skidpremiär i går på elljusspåret i Söråker, har väl haft mera angenäma förhållanden, men det var ändå en glad Angelica som skidade i 1 dm nysnö. Första varvet gick av bara farten, andra varvet gick tungt, tredje varvet undrade jag om jag ens rört på mig överhuvudtaget i höst? Lite after förkylnings trött tänker jag...gjorde ett nytt försök i dag, fortfarande opistat och 1 dm nysnö, min kropp är nog inte skapt för att åka skidor under tunga förhållanden, hårda fina spår ska det vara tack. Fick ont i både en axel och höft. Tur att det ska bli storm i morgon och att jag jobbar = ingen skidåkning I tungsnö = större chans att jag kör ett 30 min välbehövligt styrkeprogram så att jag inte drabbas av diskbråck eller annat elände. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela