Saur

Långpanna

Publicerad 2017-07-27 21:15:12 i Allmänt,

I dag blev det en långpanna, Odd sov lite ryckigt i natt och först vid fyra, halv fem snåret somnade han om på riktigt, det gjorde ju förstås inte jag. Så jag klev upp och var glad över att jag har hemmakontor, spanade ut några trakter, åt min gröt och packade lunchen och satte av mot andra sidan Medelpad, 40 mil i bil, 7 objekt, 20 lämningar, 4 mumsmums och några timmar i stövlarna senare var jag hemma igen, nöjd med dagen, åt ägg och bacon, tog bilen upp till Röjjesjön med John, Odd och alla hundar. Odd badade fötterna i sjön för första gången, ingen hit, lite för kallt för hans smak, hundarna klagade dock inte på temperaturen så dem fick sig en simtur. Det var min dag det, just ja, åt årets första hallon i Torpshammar också, och hittade ett riktigt smultron ställe, bonus på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela