Saur

Rullar fram

Publicerad 2017-04-18 20:18:59 i Allmänt,

Dagarna bara springer förbi, påsken är över (en kort visit upp till Jämtland hann vi med), snön är så gott som borta, jag har tagit en premiärtur på hojjen med charioten (det kändes i bena) och Odd har fått en gunga i 6 månaderspresent. 


Jag måste rycka upp mig och beta av den sista kursen i skolan, skogen som upplevelse, sen måste jag färdigställa syftet med mitt exjobb, synd att min hjärna har tagit semester och inte alls har några ambitioner på att sitta framför datorn när solen skiner, det finns äppelträd som vill bli beskurna och grusgångar som vill bli krattade...bäst det börjar regna snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela