Saur

v 38

Publicerad 2016-09-19 22:28:28 i

V 38 är här och nu är bebin färdigbakad och kan komma ut typ närsomhelst, eller om en månad...95% chans är det i alla fall att ongen föds mellan v.38 och v.42, spännande, jag shoppade tvättlappar och en sparkoverall dagen till ära. Men det är nästan så att jag räknar med att gå en vecka över tiden, många verkar ju göra det så lika bra att ställa sig in på det direkt!
Har kommit i gång duktigt med skolan nu, skönt att känna att jag är i fas. Var in på SCA och fick mina sista uppgifter i dag också, dataknappandet fortsätter några dagar sen är jag nog klar med jobb för ett tag framöver!

I kväll var jag på gravidyoga igen, förkylningen är så gott som borta och det var skönt att få töja på kroppen! Var också en sväng till bm under dagen, jag och magen verkar följa kurvorna fint. 
Yepp, vi växer! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2016-09-20 23:21:34

Vilken fin bebis det man kan se av den...magen alltså! Coolt att det kan bli närsom nu, tur att John verkar ha koll på det där om det skulle ske i lagården. ;) Låter som ni har koll på läget båda två och det kommer gå så bra under förlossningen och sen också! Kramar

Svar: tack! vad gullig du är:) varken jag eller john var särskilt söta som små så man kan ju hoppas att - - blir +;) he he. Ja känns tryggt att han övar! hoppas att allt är bra med er! Kram!
Saur

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-09-23 20:59:50

Heja dig och magen😊

Postat av: Lisa L

Publicerad 2016-09-23 21:00:17

Heja dig och magen!

Postat av: Lisa L

Publicerad 2016-09-23 21:00:18

Heja dig och magen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela