Saur

förkyld.

Publicerad 2014-03-08 18:05:37 i Allmänt,


Jahaja, när man väl blivit av med den ena åkomman då kommer nästa. Ett förkylningsvirus har flygit på mig och spridit sig i min kropp och jag kan inte göra så mycket åt det...förutom att dricka min fruktsmoothie, äta mina mineraler och försöka sova ett gäng timmar om natten.
Eller jag kan också sniffa lite otrivin och ta en treodrink, när jag gör det känner jag mig nästan som frisk. Jag tog en sån kur i dag och sen fixade jag en timmes tolkning bakom frank i solkskenet, frisk luft gör nog mest nytta när man andas in den. Och solen gör en mest glad när man får vara ute och känna att den värmer och faktiskt finns på riktigt och inte bara som ett svagt oktoberminne. Våren kan vara här...lite härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela