Saur

hemma är också bra...

Publicerad 2014-07-21 23:14:41 i Allmänt,

Efter en halv heldag i bil där både radio och AC fått för sig att ta semester i sommarhettan så kom vi tillslut hem till lighttorp. Efter lite om och men och tjurande över att John inte stod med blommor och choklad på trappan o väntade på mig med öppen famn och pussmun utan i stället ska bonda med gräset så packade jag in Troja och Igor i bilen och åkte upp till röjje, temperatur i solstol och sjö = awesome. I dag har jag fått ont i foten, ( typ överbelastning enligt dr google)..jahopp, hoppas det går över fort. Fjällmaran närmar sig och jag tror inte att vila sig i form är något som funkar just nu...jag får väl skylla mig själv som tror att det ska gå bra att ränna på fjället i massa timmar när jag sprungit typ 3 längre pass på hela sommarn. ja ja man kan ju alltid cykla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela