Saur

dyra tider.

Publicerad 2013-10-30 07:29:55 i Allmänt,

Ny kamrem och vattenpump och nya vinterdäck till bilen på en och samma månad? Jodå! Men som av en händelse dök det upp en gammal bonuslön på kontot i samma veva, i bland har man fint flyt.

I går hade jag mindre bra flow, jag går i godan ro på ikea och spanar in byrån jag länge funderat på att köpa och ser att det är HALVA priset! halleluja jag tar två tänker jag! gött mos! kommer ner till hämtlagret och vad ser jag? ingen byrå?! Ja klart att den är slut på lagret...ah stort antiklimax. Men dom ska få in 20 st till i lager "nångång",så nu är det jag som hänger på kamprads lås var morgon klockan 10.00. byrån ska bli min!

Ja annars är det runt nollan ute och vi tycker att det kan få bli vinter nu. Nya spåraggregatet bara väntar på att få jobba och bastun är återigen på sin rätta plats så att man kan tina upp sig efter en härlig skidtur.

Men vi lär väl få hålla till godo med dom rullande skidorna ett tag till..
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela