Saur

.....

Publicerad 2013-03-18 22:58:43 i

ja här sitter de inte fast, vindeln ena dagen, skövde tågstation nästa!
vindeln först, de gick fantastiskt bra! Lag 49 kom sexa totalt av 38 lag, grymt! trojabus och pappaeko skötte sig exemplariskt båda två, jag körde dom i dubbelspann i dagarna två, första dagen kom vi 4a på en 20 km sträcka och sista dagen 5a på en hejkomochhjälpmigiskogeni15km, imponerande av fabrorn och lilltjejen. Därimellan gick de också rätt bra...ganska. ibland. en fin spurt fick jag till med maldini och troja i af och en snabb start med pantern.

nu är det utbildning i lidköping och besök på doggy foderfabrik i dagarna två som gäller, passar bra det eftersom doktorn inte tyckte att vindeln var så passande att köra med senknorr....vv= vila och voltaren i två veckor framöver. men lite skareåkning ska jag väl ändå hinna med innan säsongen e slut, och en fjälltur förstås!
men just nu vill jag mest ha en mjuk och skön säng...sverige är bra långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela