Saur

snabb.

Publicerad 2011-06-14 21:59:53 i Allmänt,

I dag har jag köpt en sportig klocka, en digital alltså, med stopur, en blå, fanns i knallig rosa med men då undrade John om jag var 24 år eller 14 och jag får väl erkänna lite att den rosa inte var så snygg egentligen heller, den blåa såg dessutom snabbare ut och de är ju viktigt! är man inte snabb får man göra allt för att skenet ska bedra. I helgen ska jag springa indalsledenloppet tillsamans med ett gäng läckerhäckar, haha, de ska bli skoj, springer en alldeles lagom sträcka på 5 härliga asfaltskilometer. Sen i augusti är det vertexfjällmaraton, men eftersom jag förmodligen inte skulle palla ett maraton på en ovalbana så är nog inte en mara över fjälltoppar att tänka på för mig, men kortis varianten kan ju inte va helt fel, 13 km i vacker miljö, halleljuljha.

Annars så kränger jag fodersäckar om dagarna på Dillefoder nuförtiden, och elstängselaggregat, stolp, vallfrö, sättpärer och annat smått och gott! Trivs som fisken i vattnet bondedotter som man är, i morgon ska vi på "studiebesök" på ett travstall, de ska bli mycket spännande eftersom typ 95% av alla våra kunder är just travfolk, himla skoj!

Troja och Jaggen har varit på kurs i dag, jaggen skötte sig exemplariskt (typ) och Troja ville inte alls vara med på apporten, hon som har tränat så duktigt i köket med att hålla de där tygbenet i munen och fått godis efter varje gång vägrade nu att hämta de där benet i skogen....min lilla feigs, men hon blir ju inte mindre världens bästa hund för de ska ni tro...ohh nej! Hon börjar faktiskt också tjocka på sig lite, bådar mycket gott inför den kommande säsongen. heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela