Saur

sommar?

Publicerad 2011-07-12 08:31:11 i Allmänt,

sommar och soliga dagar.
Andréa, Alicia och Liam har varit och gjort sundsvall, och eftersom jag hade två härliga lediga dagar i helgen så tog jag min nya cykel och john under armen och cyklade in till sundsvall, mysutflykt, sen stannade jag där i dagarna två, badade i havet, myste på stan, tittade på film, åt pizza, blev brun (eller röd är också en färg...) och sen cyklade jag hemåt igen i söndags, skön helg! Nu har måndagen varit och det är bara att jobbe, jobbe på. Men på fredag nalkas nya äventyer, då styr vi kossan (hehe) till hemtrakterna och laddar för CYPAKUTSIn!! De blir skoj! Ljustorpsligan hänger också på, dubbelt roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela