Saur

gammal?

Publicerad 2011-02-24 16:38:58 i Allmänt,

Så har man blivit 24 år, känns lite gammalt, men eftersom jag skaffat så många vuxenpoäng vore de ju konstigt om inte tiden tickade på med...:) ett av vuxenpoängen ligger nu brevid mig i soffan och myser, ett annat poäng står utanför huset och behöver få en lampa eller två bytt om inte farbror blå ska ta mig på vägen. Nog om det, hade en fin födelsedag och den avslutades med födelsedagssång av John innan jag lämnade in till den andra john:)

I går åkte jag och John och 4 hundar in till södra berget för att testa det här med preparerade spår.
Det är guld värt att ha spår som går utanför huset, men utan pistmaskin så är det ju lite svårt att få till den där längdmanchestern, det blir mer längdoffpist  Men på södra var det fint! -15, småkyligt, och jisses vad lätt det gick att åka, man kunde ju skatea! vinterns längdupplevelse! Annars så har angelicasaurutanbalans snubblat sig fram och halvtstakat, snurrat, stapplat sig fram bakom deuxpointrarna, i går var det annat och det uppskattades nog även av hundarna för dom gick i full fart backe upp och backe ner, härliga hundar! Det är skoj att köra dubbelpointers, men jag längtar tills nästa år när Troja är gammal nog att kunna springa, hon är lika snabb som jaguar och ska bara muskla på sig och  blir lite större så hon orkar dra sin matte nu också:)

Denna vecka kör jag dubbeljobb snöjour kombinerat med dagis, funkar utmärkt, inte snöat på hela veckan så de blir mest dagis. Har även hunnit med att gå på jobbintervju och firat John på himlabadet med relax och surf, sjukt skoj!! Lyckades dock sträcka halsmusklerna, mindre bra.

24.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela