Saur

mangochoklade.

Publicerad 2011-08-09 18:35:10 i Allmänt,

den är god och den finns i Ljustorps affär, till Ljustorps affär gick jag och Troja i dag för första gången sen vi flyttade hit, otroligt att jag bott i byn i snart ett år (jaja, nästan) och bara tagit bilen dit, det är väl den lilla latmasken och stresskusen i en som bidragit till det. Hursomhelst var det en fin prommis, mangochoklad köptes och jasminris, (i brist på basmati) till riset har jag kokat ihop en grytbitsgryta, muuuumsigt! denna sommar har mest bestått av köttbullar och korv, kan ha något med att man har jobbat för mycket i finvädret så att motivationen till att laga storkok har varit lika med noll att göra!! I kväll ska jag till Erica och vi ska peppa oss inför helgen, den fruktade fjällmaran ska springas, inte av oss i of, vi kör den mildare varianten på 13 km, men man lär nog känna att man lever ändå!

Troja har snart löpt färdigt och de tackar vi för, för jäääävlar vilket liv det har varit på både jaguar och rebus! Men nu får man väl hoppas att hon är en gång om året löphund, så man slipper det i vinter när hon ska vara snabb, vi har för övrigt debuterat på cykel, jäklar vad vass hon kommer att bli, världens bästa hund (inget nytt i of:))  Det gick undan! Nu vill John ha massage, de ska han få...för på lördag kommer han att lida...hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela