Saur

I dag har Liam fått hänga med sin favorit ...

Publicerad 2010-11-29 17:16:00 i Allmänt,

100media_imag017 (MMS)

I dag har Liam fått hänga med sin favorit moster. Han fick b la testa på att åka rutchkana själv, kasta snö på fåglar, åka racerbob och skratta åt rörmokare med fula bilar. Fulländad dag för en ettåring skulle jag tro:) Nu är jag åter i Bräcke, utan bil den här gången. Hopplöst. Har ni en fabia att sälja till mig så hör av er! Näe hepp, tar väl med mig min trogna springare Troja på en promenad...man kan ju försöka hålla formen som man la sig till med i vemdalen. Inte att förglömma! TACK kära kariesochbaktus och du gode människa för dagens ros:) mera sånt i plogsvängen och världen skulle bli en bättre plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela