Saur

storm.

Publicerad 2010-01-27 14:28:28 i Allmänt,

I dag har vi inväntat en storm som aldrig kom, den verkade fastna i norgeland. Eller så kommer den i natt, vi hoppas på de sista för vi vill ha mera snö, i dag när jag borrade bana så var det bara dryga 1-2 dm på sina ställen, inte riktigt ok de heller.

I morgon ska syrran +bihang åka skidor på skalet, jag ska få den stora äran att sitta barnvakt, hoppas han kommer att vara glad, mätt och inte trött, Liam alltså.

Eftersom det är så lugnt i skidskolan den här veckan så blir det mycket åkning på egen hand, i dag tog jag och Johan några åk efter lunch, men eftersom det är en massa dumma studenter som inte kan åka och som sladdar upp och förstör backarna så var det inge vidare. Jag ska träna på mina härliga icke existernade höftkantning i den stora skärande svängen, jag ska också träna på kortsväng, mellansvängen är ok. Jag vill kunna allt på en gång, helst i går.

Nu ska jag power napa i soffan en släng innan yrvädret kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela