Saur

OK!

Publicerad 2010-02-18 21:05:49 i Allmänt,

OK, bra dag!
Nielsen-barnen var goa som alltid, mina fantastiska Glidare var fantastiska även i dag och vi körde om svängarna i Näsbacken, tjii fick dom! Grymt gäng, dom kör paralellaskidor, upp på kanten, ingen ramlar, vi hoppar, leker och har det grymt bra. Bästa gruppen! strulade dock till det lite i passexpress och vi hamnade i fem olika stolar i stället för 2, en liten, liten miss bara, ingen ramlade ur och alla tog sig upp. Sen blev det två privatlektioner, två små kids och en 15 årig dansk, ja kul det med.

annars bitter vi på naglarna framför OS om kvällarna och ska nu heja fram Pärsson!
Heja heja!!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-02-18 21:50:37

Ja jag åker på allt som går att åka på tror jag. Less på de nu. Marie ska läggas in på sjukhuset för hon har sten eller grus i gallan stackarn. Men hon åker hem till östersund för det är nog inte så roligt att ligga på sjukan här. Jag har inte bestämt hur länge jag ska vara kvar. Men iaf maj ut. Har du planer på att komma tilbaka? kram kram

Postat av: Emma

Publicerad 2010-02-20 14:13:48

Grattis på födelsedagen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela