Saur

....

Publicerad 2009-07-25 23:07:20 i Allmänt,

Nu är jag hemma, det är skönt. i dag har jag och Alicia hälsat på släkt, familj, ätit pizza och klappat bebisar, bra dag. Jag har också hämtat ut min juklapp från dustinhome, än så länge är jag mer än nöjd, mest med telefonen. men även datorn verkar vara ett klipp...och den externa hårddisken, kameran går inte av för hackor heller så YES, jag är nöjd.

Jag och min kusindotter Elise, GOunge!

I morgon ska jag och Lina gå promenad, Hemvändarfest i storhallen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-29 08:38:30

Men gudars en sån grann tös! Saur, det kan vara värt att lägga på minnet om man skulle springa på hon någonstans.

Postat av: Dudie

Publicerad 2009-07-30 17:19:40

men SATAN vilken fin bild på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela