Saur

...

Publicerad 2009-01-27 23:24:31 i Allmänt,

Jaahopp. en ledig dag, två jobbdagar, sen TRE sköna, ljuvliga, lediga dagar...gaah vad skönt det ska bli! I går åkte jag, Björn och kidsen + mamma skidor å bräda i vemdalen, jag och daniel ska ju lära oss att trixa med brädan, och i går gjorde jag en 180 i ett big jump...oh ja, det känns bra, kanske inte så snyggt,  kanske att jag ramlar i landningen, kanske att jag flaxar med armarna, men va fan...runt det halva varvet kom jag=). I dag 'är det tisdag, sambosarna har lämnat mig för ÖSD i natt och här ligger man ensamen fram för ett sex and the city avsnitt jag såg tidigare i dag...varför är inte jag ute i svängen?! För att jag börjar klockan sju i morgon? För att jag är en toffel? För att jag är trött? För att jag är chillig och hellre äter godis och tittar på repriser? lite av varje kanske... natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela