Saur

.....

Publicerad 2009-02-20 22:01:30 i Allmänt,

Ja så var man en dag, eller ett år. 22, det ligger inte fint i munen...
En sak som är bra när man fyller år är ju att man får presenter=)
Och i dag fick jag förmodligen världens bästa present av mina underbara Sambosar (har ju inte flyttat än...:)) Daniel och Johanna hade fixat en ansiktsbehandling och kroppsmassage åt mig på copperhill, underbara människor! Gud så skönt det var! Tjejen var så himla duktig och fixade med masker och knådade och trixade, har gått och myst hela dagen bara för att det var så skönt och avslappnande. Sen åkte jag hem och joinade Johanna i daniels säng, vi åt chokladkaka som skidlärarna hade bakat till frukost och sen åkte vi ner och åt thaikycklingsoppa på åre bageri, sen ringde världens bästa smula som äntligen kommit hem från andra sidan klotet! =) Åhh så bra! Nu har jag städat ut mitt rum och i natt ska jag sova med johanna...sista sambonatten...det är så att man blir ledsen...inte coolt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela