Saur

får får får?

Publicerad 2008-09-29 21:21:55 i Allmänt,

Ja här ligger jag i sängen och förstör för mig själv igenom att kicka igång mig med socker, var det inte jag som skulle sova? Gott är det och daimchokladen är ruskigt mycket billigare än i la suede, så pass på.
Annars så kan jag rekomendera ett band som har släppt en skiva i dag, Katsenjammer (?) norska godingar, lite storband, folkigt, funkigt...ja en salig blandning och dom är banne mig inte dåliga!

Andréa har blivit lite sjuk så hon stannade hemma i dag, men hon har visst saknat fårskallarna och var riktigt peppad när vi åt middag; "jag är så sjukt taggad!", kom hon med....vi andra fattade ingenting och satt som frågetecken, "Ja inför i morgon alltså..." på något sätt trivs vi ändå trivas ganska bra på Gilde, iaf jag, och andréa...det är som tryggt och man vet vad man ska göra och börjar bli rätt haj på det.

En sak jag har glömt bort att skriva är om är när ett får skenade in i slakthallen, den smet förbi avlivningsrummet, fintade bort Andréa, blev jagad av  Arviden, Leifen och alla andra fårakarlar och blev slutligen infångad av Norruden, den trippade rart tillbaka och snart hängde hon upp och ner i taket...lite hemskt egentligen, man blev så påmind om att djuren faktiskt "lever" innan de kommer på bandet, när allt går som på rutin så glömmer man lätt bort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela