Saur

twister & Max.

Publicerad 2008-12-27 21:55:39 i Allmänt,


I går styrde Ulka upp en förförförfest som blev såpass bra att det blev en enda lång skön förfest i stället. Vi drack vin spelade twister och hade det allmänt gott i åres mysigaste stuga! Ullis har det bra hon...jag och Rebecca klurade på hur vi ska göra för att fixa till det så pass för oss, dock utan framgång. Sen gick vi på dahlboms och världen fick reda på bra Vargenliften egentligen är, jätteviktigt. Tanken var att vi skulle på bygget men jag och mina b-schemmarullare tog förnuftet till fånga och drog på MAX och åt världens godaste hamburgare och beasås i stället och vips så var jag i säng innan klockan ett, bra jobbat! Dock så vaknar jag sex på morgonen och ringer till Björn, jättebra idé för björn var vaken...så mysigt!! I dag har det varit en lång dag, folk har rammlat och jag har sprungit, isgata upp, isgata ner...efter jobbet kokade jag stuvade makaroner en timme i gammal mjölk det tog på karfterna så jag tog en power nap på två timmar. sen har jag och roommien johanna druckit te och köpt godis, det är bra mysigt att bo kollektivt alltså. jag trivs i åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela