Saur

värme och glädje

Publicerad 2007-05-27 00:05:46 i Allmänt,

Torktummlaren fungerar inte, ungarna sover, resten av familjen är ute på kalas...varför
känns det alltid som man är typ ensamast i världen när man är "ensam" hemma
i Storhallen? Jag är lite ledsen...kanske skulla ha stannat i stan, hängt med lite folk och druckit
lite mera av  styggheterna, fast näee...jag är sjukt trött också.
Jag ogillar när jag är trött, kanske tur att jag inte umgås med någon...för då hade jag nog
beklagat mig ganska bra, fast jag är inte sån egentligen...sällan jag tycker synd o mig själv och beklagar mig,
då hittar jag hellre saker jag stör mig på hos andra...jaa jag vet, det är jätte dåligt!
Jag är en dålig människa.

Jag kommer nog sakna folk mer än vad jag trodde nu när jag ska flytta över sommaren.
Det får banne mig vara klass på människorna där om det ska väga upp allt man missar hemma.
Nu när jag tänkte efter är jag inte en buttermupp längre, jag är ganska glad.
Allting handlar om inställning, man kan lura sig själv grymt bra om man har rätt (?) inställning, eller
så kommer det tillbaka som en paket på posten några veckor senare....ja det är sånt som visar sig det också.

Funderar på att gå och lägga mig, men jag har inte riktigt något rum eller säng här hemma längre, så jag vet inte
vart jag ska sova...får klura på den ett tag till! Det är en helt värdelös film på TV:n.


Fest i Durbanville.
vilt, vågat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela