Saur

Surface

Publicerad 2006-01-14 01:56:39 i Allmänt,

Mest spännande just nu : Surface....fortsättning följer 23/1....I hardley can´t wait!!

Sitter och väntar på att Rudolph ska köra mamma och pappa hit till k-fältet, M och P har haft en helkväll, först Östersunds revyn och sedan plaza...kan tydligen inte bli bättre...hahaa, jag vill också bli gammal och lättroad...

Varför sova när man kan vara vaken?

....för att slippa vara dödstrött dagen efter..?
Men annars så finns det nog ingen vettigt anledning...om man inte är trött då....
kanske börjar bli lite väl trött nu....kanske ska vara tyst..ja.

Kikade runt  på ams.se , jag funderar ju på att gå en friluftslivs utbildning i gammelby/småland, men efter att ha kikat ¨på ams så har jag kommit på att det inte kan vara någon vidare utbildning att ha i Sverige, det enda man kan bli är fritidsledare på ungdomsgårdar i storstäderna...var ju inte ritkigt det jag ville bli.

Surface var det...

Kommentarer

Postat av: emms

Publicerad 2006-01-14 15:49:00

haha, nej med det är vsårt att låta bli:9 så roligt att titta på allas bloggar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela