Saur

Slut hjulat?

Publicerad 2006-12-25 01:37:20 i Allmänt,



43700-56
Familjekort ifrån förra jullovet, ett av dem få kort där ALLA är med=)
Kommer nog att sakna dem lite nu när jag har bott hemma så mycket
...eller så blir det ganska skönt....eller så kanske lite av båda delarna.

jaja, från några Godingar till en annan;)

43700-57
Men har man sett...vilken snygging!!!
Och just där, på den där stranden kommer jag att ligga om MINDRE
än en vecka....vad är julen?
Haha, inte mycket!
Joo, jul i all ära, men helt ärligt så är det inte den 24 december  jag har haft nedräkning till, utan den 29...dvs...om fyra...okej fem....dagar, för då rullar tåget ifrån östersunds perronger och en och en halv dag senare så får jag kramas och pussas med min kära Rudolph!!!

Livet är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela