Saur

glad påsk

Publicerad 2019-04-20 20:05:48 i Allmänt,

Jag och Ebbot firar i 15 plusgrader och sol hemma i Ljustorp, husmorssemester. John, Odd och hundarna drog upp till Tänndalen. Ganska skönt att vara ledig på hemmaplan. I går blev det skidåkning på skaren uppe vid lögdö vildmark och i dag en cykeltur runt brunne med glassstopp. Däremellan har jag tittat på min svtplay serie Hemma igen, rensat undan lite vinterkläder och ätit flygande Jakob. Nåväl, i morgon möts vi upp för påskmiddag i Vigge. Det blir bra! Nu saknar jag mina pojkar. 

Och just det! Troja har blivit mamma till 9 små brunnosar! Snart vet vi vem hon har varit ute och friat med, ett dna test är inskickat och vi är mkt nyfikna på att se vem som är fadern. Söta och ivriga på ätandet är dem i allafall:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela