Saur

höst

Publicerad 2018-10-31 07:27:35 i Allmänt,

Skrev aldrig några ord om hur det gick på barmarks SM, så här kommer några ord...
Ganska kort sammanfattat kan jag säga att dubbelspannet på kickbike, Eyku och Dino levererade riktig bra i 6 min!  Då hade vi 3 bästa tid båda dagarna, men sen gjorde sig värmen sig påmind och möjligtvis lite för lite träning i sån hög hastighet då det var riktigt snabba banor. Men med tanke på att dem endast gått i dubbelspann en gång tillsammans innan SM start så är jag supernöjd, femma totalt och fyra i SM klass, två "små" speedos som ger allt, riktigt kul att köra:) 
Frank i cykelklass gick lite som förväntat, stabilt men inte så fort, han gillar att tävla och jag med så vi kämpade på det vi kunde och är nöjda med det.
Helgens roligaste var ändå stafetten, då jag och Dino körde kickbikesträckan och Dino gick som ett jehuu från start till mål och vi växlar över som etta med bästa sträcktid, John och Igor håller ledningen in i mål och vi tar hem guldmedaljen. Jag har inte en individuell SM medalj i barmark, men jag tror att jag har fått med mig en stafettmedalj hem vartenda år, är väl en lagspelare inom barmarken😏

Annars då? Har börjat komma in i nya jobbet mer och mer, trivs och tycker att det är roligt, sitter för tillfället på kontor 4 av 4 dagar och saknar fältjobbet en del, men samtidigt kul med nya utmaningar och vet att det blir mer ute när nästa säsong drar i gång. 
Är nog i behov av terminalglasögon, får ont i huvudet på eftermiddagarna och blir orimligt trött. Lämnade nya prover på sjukan, järnvärde fortfarande för lågt, orkar inte,  men nu är det bokat tid för ännu en magundersökning så får se om det löser något eller om vi hittar på något annat. Läkaren sa att det hon kunde göra var att ge mig lite epo så att jag får lite fart på kroppen, men att det kanske inte var helt ok om jag ska ut på tävlingsbanan i vinter, tycker jag var roligt sagt.
Tycker ändå att jag har känt mig piggare i kroppen i höst än i somras så jag antar att kroppen har vant sig och nu när jag varit frisk en vecka så känns det förstås ännu bättre, snart står vi förhoppningsvis på snö och jag längtar!

I dag kommer Andrea och Liam ner och vi ska hänga lite på birsta och deras lilla valp ska få hänga med på lite hundträning, det blir mysigt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela