Saur

Bra flyt

Publicerad 2017-05-30 21:49:42 i Allmänt,

Att jobba två-tre dagar, vara mammaledig resten och sen aktivera sig med en tävling och lite häng på helgen måste vara den ultimata veckan! Och tanken är att veckorna under min sommar och höst kommer att vara typ så, så himla bra!


I helgen sprang jag vildhussloppet 12 km i varierande terräng! Gick över förväntan! Jag har ju haft lite känningar när jag sprungit efter graviditeten, men sista månaden har det känns bättre och i veckan som var sprang jag mitt första längre pass på 13 km och då tänkte jag att en tävling på tolv borde ju gå också, och det gick det! Hade en hyffsad fart första 3 km, sen gick det sakta utför, men tanken var väl inte att det skulle gå särskilt fort utan att mitt hjärta och mina lungor skulle få kämpa på och att mina ben skulle få sig en genomkörare, och det fick dem sannerligen, men dem höll ihop det bättre än vad jag trodde och det var kul att få ta ut sig riktigt i ett par löparskor igen! Till helgen är det Sundsvall trail 8, 28 eller 49 km, är sugen på 28 men inser nog mina begränsningar och kör 8 km...

Odd har matvägrat i 2 dagar, vet inte om det är tänder på g eller Johns hemlagade torsk han inte uppskattar, de gånger han får i sig något är när han får greppa skeden själv och "hjälpa" till att föra den in i munnen, ha ha, mat all over the place minst sagt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela