Saur

Dop

Publicerad 2017-03-29 19:01:31 i Allmänt,

Nu är vår Odd Henry Saur döpt! Dopet gick hur bra som helst, så mysigt att ha hela familjen uppe på besök! Lite jobbigt också kanske med 15 personer i vårt intejättestora hus med inte jättemånga rum, men mest mysigt! Johannes sjöng bo kaspers "vad ska du heta?" I kyrkan, lyssna på texten, jag fällde en tår så fint var det, en textrad går " vilket namn ska dem viska i tonårsnatten när din första kärlek ligger bredvid?" Jag dör vad fint...och Johannes röst, det var rörande, tänk att min lilla pojke ska bli stor och bli kär en gång...herregud.


Men än så länge är han liten, så i dag gick vi på barnvagns bio med andra Jämtlands Angelica och lilla liv, trevlig grej att höra på jollrande bebisar, skrikande bebisar (och vara glad över att det inte är ens egen som låter) och titta på bio samtidigt med sin bebis i knäet, såg skönheten och odjuret, bra film också!

Annars Odd snart 6 månader och verkar ha en glad period i livet, han skrattar åt det mesta...t ex när man klappar händer, smackar med munnen, när han har hicka, när jag har hicka, när man leker tittut, när hundarna skäller...ja det finns många anledningar och det är vi glada för:)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-03-31 03:45:43

Åh, fint! Synd jag inte kunde komma.. Kram /Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela