Saur

torsdag

Publicerad 2016-07-28 21:15:19 i

Tänkte cykla in mot stan och möta upp John som hade cyklat torsdagsklunga, men då vinden gick i högsta grad mot Ljustorp från stan tog jag ett crazy beslut att gå stavgång och få med hundarna en sväng i skogen i stället, halv dåligt val visade det sig när magen bestämt meddelade efter 10 min och en liten uppförslöpa att den ville chilla, inte stavgånga och hundarna inte hade vett att ta det lungt i den ljumma aftonen utan höll på att stryka med i överhettning, jag kände mig besegrad av motgångarna, gillade läget och vi tog i stället ett kvällsdopp i röjjesjön och åkte hem och lagade kycklingcurry och ris, allt gott igen!

En dags planteringscheck innan helgen nalkas!

I går grillade vi på bryggan och åt pinnbröd, fint att klämma in lite semesterfeeling under veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela