Saur

Valpvaka

Publicerad 2016-08-31 07:58:42 i

Dino-muus är sjukt söt men även en liten pain in the ass om natten när han inte sover. John tycker att han ska få sova i sängen första nätterna för att bounda lite, ja jag kan ju erkänna att jag tycker att det är mysigt med, men efter att han har snurrat runt för femtielftegången och jag vaknar till och inte kan somna om så är det inte så mysigt längre. Så i natt efter en snurr för mycket gick jag ner och la honom bredvid Ebbot, där sov han gott en timme innan vilddjuret flög i honom och han väckte alla i huset, förutom John som av nån anledning har väldigt lätt för att sova sig igenom allt. Efter lite kli bakom örat somnade han om. Idag är jag trött och han har trots sin söthet inte riktigt plockat upp sig från nattens minuspoäng, men till lunch är han nog på plus igen. Annars verkar han himla cool och gillar tvåbenta mer än fyrbenta (litet undantag för Ebbot). Brun och fin är han och förhoppningsvis får han pappa brunkels ansikte så vi ser skillnad på han och Igor när han har vuxit till sig:)



I dag blir det min sista dag i fält, sedan ska jag på gis - intro och få med mig vad jag ska göra under septembermånad, verkar bli lite datahackande, passar mig bra just ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela