Saur

mellanting.

Publicerad 2015-03-31 11:17:39 i Allmänt,

Måste säga att denna årstid just nu känns lite småseg....vårvinter? regn ute, lera inne, hostiga understimulerad hundar (efter vindeln) som inte förstår sitt bästa i att vila sig frisk. En annan vet inte om hon ska åka skidor, cykla eller springa, inget av dem funkar riktigt bra, eller jo springa på landsvägen kan man ju göra förstås eller cykla på innecykeln...men båda tingen är ungefär lika (o)motiverande..:) Ja det är tur att jag har en GIS kurs att förgylla dagarna med, för har jag lite glidit igenom de andra kurserna så är det inget som funkar på denna kurs, men jag må säga att den är otroligt intressant, nästan så att jag vill omskola mig till kartritare.

Stumma ben från Storhallen (jag och Lina) ska köra keb classic, vi tar dock det säkra före de osäkra och kör turistklassen, vi lär nog kunna bli bra möra ändå...hoppas kebnekaise visar sig från en lika fin sida som sist vi var på besök!

Okej, tillbaka till kartprojektionerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela