Saur

Inte varje dag...

Publicerad 2015-01-26 13:45:46 i Allmänt,

Nej det är inte varje dag man får ställa sig som tvåa på pallen efter Kalla! men efter lördagens tävling så fick jag det! Det var ett klassiskt två mils lopp och det kändes fint nästan hela vägen, nysnön som yrde runt sög ganska bra i mina välvallade skidor och mina arma armar fick bekänna färg mot slutet. Kul att köra ett klassiskt lopp, det blir nog flera innan vintern är slut!


Nu laddar vi om för SM vecka! John laddar med en förkylning och jag laddar med att undvika förkylning och combinedfix. På onsdag bär det av till ånnaboda!

Kommentarer

Postat av: Emma R

Publicerad 2015-01-31 10:31:09

Coolt. :)
DraghundsSM låg på startsidan på svtplay så jag kollade. Fint beröm du fick av kommentatorerna när du stod inför start och häftigt att du gick från sist till tvåa! Hade du vunnit om inte staven hade gått av där i början? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-02-03 07:39:37

Hej!
Vad kul att du såg på:) nja det vet jag inte... men vi hade nog inte behövt kämpa lika hårt för att tampas om de där medaljerna:)
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela