Saur

vad händer?

Publicerad 2013-07-27 23:21:23 i Allmänt,

Traktorkörningen är i gång!
3 ljudböcker ala 20 h + några sommarpratare har jag hunnit avverka, man har ju som tid till det... när man sitter och kör ..halva dygnet. Som semester, fast ändå inte.

fikapause när syskonen saur går på samma skift:)

Frisk har jag blivit också! får se hur länge friskheten håller i sig denna gång. Jag ska börja äta 1 dl bläbär om dagen, det ska visst göra susen för imunförsvaret! Så nu ska jag ut och håva in 36,5 liter av det blåa guldet, jag har börjat lite, har kanske samlat på mig 2 liter..det tog två timmar, så jag ska nog investera i en bärplockare innan jag ger mig ut på den stora blåbärsjakten.
I morgon kör vi ljustorpstriathlon i byn, både jag och john har ju en tvåårig segertitel att försvara:) men jag tror att det kan bli svårt...triatleter från frankrike kommer att stå på startlinjen, jag ska fråga om vi inte ska ha utlandsklass och en sverigeklass... nån rättvisa får det ju ändå va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela