Saur

brum brum

Publicerad 2013-08-28 14:06:15 i Allmänt,

Nu är jag inne på min sista traktorvecka för i år, kanske, lär nog bli några timmars pinnsättning senare i höst också. I morse smällde en sidoruta, så nu står ekipaget på hold tills i morgonbitti, skönt för mig som får sova igen några timmar. Jag kanske slår på stort och springer en sväng i dag med, de lär nog mina ben uppskatta. särskillt om de ska springa ramundberget challenge till helgen...och de ska dom ju!
Vi har det lite mysigt jag och troja i Storhallen. Troja får sova i sängen och jaga katten och jag får träffa familjen och hänga på hemmaplan, det är fint.

småbrorsorna bjuder på pizza och ljunganbad efter åsarna mtb challenge (skoj mtb tävling)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela