Saur

tja, sen sist då?

Publicerad 2012-05-26 19:55:21 i Allmänt,

Ja sen sist har jag sprungit vårruset och cyklat alnönrunt, måste väl säga att båda loppen gick över förväntan och det är ju alltid positivt! Jag fick långa Johns racercykel på alnönrunt, detta resulterade i att jag för första gången i mitt liv körde i en så kallas klunga (om man inte räknar ljustorpsligans egen klungkörning) ja och det var ju skoj, så pass skoj att jag nog måste köpa mig en egen racercykel!!
Vårruset sprang jag på 24 min och det är ju bra för att vara mig måste jag säga! kan ha varit mina nya adidasdojjer som gjorde det, eller så var det den berömda tävlingsdjävulen som speedade på... kanske båda, nu ser jag fram emot st olaf och indalsledenloppet, men det jag ser allra mest framemot är turkietresan som går av staplen om mindre än två veckor!! Ska blir helt galet skönt att ligga på stranden, lapa sol och semestra, göra ingenting och göra ännu mindre, gott!!! so long, eller ja, kan berätta om Frank med, han är som en tokig valp e mest, biter i allt, busar med allt, pinkar inne i bland, är djävulsk söt, kan sitt och ligg och vänta på maten och är helt bedååårande, premiärbadat har han gjort i dag med, kanske inte helt frivilligt, men de gick bra och några små fina simtag fick han till, ja han kan han, nu ska de bli skönt med en ledig dag i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela