Saur

2 år....yeah.

Publicerad 2012-01-31 18:53:59 i Allmänt,

I dag för två år sedan träffades jag och min kära John, det firar John med att ta en två timmars skidtur med dom två pojkhundarna från bredsjön och hem, jag firar det med att jobba över en timme, hugga ved, laga gomat och lyssna på depplalehmusik och har dessutom en tokig, rastlös Troja hängandes över mina knän som också visst var taggad på att göra något mer skoj än ligger i bädden, bita sönder en boll i tusen delar var ju bara kul en liten, lien stund, är det så här de ska se ut framöver så vet jag inte...uhm...:) Skämt å sido, han har varit jätte duktigt och plockat ur diskmaskinen...jaguar alltså...haha...nejdå.

Jag hade också tänkt åka lite skidor, för på söndag är det Medelpad Classic SKI, 46 km klassiskt, jag är inte anmäld än, men blir i kväll, och ska åka, fastän det ser ut att bli ganska kallt, har tjyvtränat klassisk två gånger i år, sammanlagt kanske 3 mil, så jag är ju snart uppe i 46 sammanlagt..:) det ska bli skoj, och med lite tjurighet och varmsaft ska de väl gå vägen!

dagens nederlag måste också skrivas ner: eller näe...skit i det. eller jo, jag trodde att jag hade fixat i väg alla fakturor på jobbet i dag, TRODDE! tills bossen får ett samtal från HK (huvudkontoret, ja vi har ett sånt nu:)) om varför inga fakturor ligger inne från sundsvall....douhg! hej och hå, vi hade visst missat ett steg och det är ju inte så stort tycker ni, men !"#¤%&/()=?!"#¤ vad less jag blev. så var de sagt, men nu är det mesta fixat...och resten tar vi i morgon!!

Annars så har vi det bra och huset är snart klart! Nedervåningen alltså, så när som på en list och lite lampor i badrummet...inflyttningsdax snart tycker jag! Vi ska baaaaara fixa lite mera på övervåningen först tycker John, och jag kan väl egentligen hålla med honom...han har så rätt. Men det vore skoj att flytta in innan den 20 februari?! blink, blink.

Kom hem så ska du få go mat nu John!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela