Saur

Altanen börjar ta sin form och härom kväll...

Publicerad 2012-08-01 08:39:40 i Allmänt,

20120727_224109 (MMS)

Altanen börjar ta sin form och härom kvällen kände man hur skönt de är att ha en schysst uteplats...tokbra! I går cyklade vi sundsvall classic, solocykling 5 mil i motvind, tappade gnistan ett tag vid matfors och förbannade mig själv för att jag inte köpt en snabbcykel än, sen fick jag sällskap och draghjälp då kände jag mig genast lite starkare kostade t o m på mig att spurta på slutet, och var först i mål med fetdäckare och andra tjej...skojigt. I dag är det Ljustorp thiathlon, är små mör i benen sen i går men det ska nog gå, 6 km cykling, 3.5 kutning sen 50 m simning...triathlon i sprintform! Tja annars löper troja och jaggen är burad i bilen för allas trevnad, hittils har han haft sönder en hundgård och två burar i detta löp...blir nog kulknippsing på han, eko är för en gångs skull glad (i troja) och frank juckar på allt han får tag i...de är så härligt med hundar:)

Kommentarer

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2012-08-28 12:00:05

allt bra idag`?kram

Postat av: Ida

Publicerad 2012-10-20 13:51:06

Det kommer nog bli fint sedan när ni blir klara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela