Saur

Finbesök.

Publicerad 2010-01-28 22:54:36 i Allmänt,

I dag kom Andréa + familj och hälsade på på Skalet, jag fick äran att vara babysitter medans andréa och peter tog några åk, gick ju galant, första "barnvagnsskakspasset" tog Maja, andra tog jag, sen sov han i 2 timmar sen hade föräldrarna åkt färdigt och Liam var redo för mat. Andréa och Liam tyckte även att ett besök på VIP Ski Lodge verkade spännande så dom hakade på hem, mös med pizza och nappflaska, dock var jag lite trött så jag tjyv power napade i några minuter.

Ilbattingen har blivit stor och kan nästan stå nu!

Av nån anledning så får vi inte till ett vettigt kort på både mig och barnet, det här var nog det bästa hittils, dvs det enda kort han inte gallskriker eller lipar på. High 5 Liam!

I dag fick jag ta över en Nielsongrupp, det var spännande, dels för att det är undervisning på engelska och dels för att det är vuxna som vill ha en massa tekniksnack, lägger man i hop det så är ju inte jag den ultimata läraren för det, MEN det gick riktigt bra! Jag är stornöjd, dom åkte i röda backar (ok en) och körde med paralella skidor mot slutet (nästan alla)! Skoj!

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2010-01-31 00:35:46

Packa ihop skidutrustningen för denna säsong och kom tillbaka till oss! Den finns snö nog här för att åka pulka iaf :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela