Saur

taaaco.

Publicerad 2009-10-31 18:56:29 i Allmänt,

vilken dag...hur trött får man vara?
Somnade klockan 15 i sängen med jacka och täcket på...har sovit så gudomligt varmt och gott. Hade gärna legat kvar hela kvällen och bara forsatt vara lyckligt trött, men nu sitter jag här och äter corn flakes och tänker partytankar och försöker bli lite på....går så där, ska hämta tjejerna som inte bor i vita huset om en halvtimme, vi ska laga mat här och sen har vi styrt upp något med slovakerna, ja men det blir ju kul, ovanligt liksom...
och nu sölade jag fil på datorn...korva.
Ähh, jag tycker de ska bli kul och framför allt djävulskt gott med TACOS! Det är de bästa jag vet, delat med ärtsoppa och kyckling. och vitlöksbröd, om de nu räknas som mat.

Vi kör en tävling, gissa vems tallrik som är vems:
Det är jag, Lina Hallqvist och Lenita Göransson som äter.


Fint pris utlovas!!

Kommentarer

Postat av: Karies

Publicerad 2009-10-31 19:27:01

Jag tror på följande (från vänster): Lenita, Angelica, Lina.



Det skulle också kunna vara Angelica, Lenita, Lina. Men nä. Så är det inte.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-01 00:36:49

Jaaa... jag har också varit bakfull idag, käkat tacos, hälsat på vännerna OCH druckit ikväll igen. Det går bara man vill:)

Postat av: Baktus

Publicerad 2009-11-01 15:08:59

Karies..du gissar grymt!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-01 16:58:08

Näe karies har ju fel...Lina suck, du var ju där!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-01 23:22:53

Lina´s är helt klart mitten, inget snack.. (mest mat)= Lina

Postat av: Tusan!

Publicerad 2009-11-02 10:44:19

Hmmmm.. teorin "mest mat"=Lina stämmer inte så bra. Om du tror hon är mest matfrisk så kanske du inte borde tippa den tallrik som har mest mat?!

Postat av: Karies

Publicerad 2009-11-02 20:11:05

så ge mig de rätta svaret då! Annars inväntar jag ett fint pris :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela