Saur

söndagsmys? ja tack!

Publicerad 2009-03-29 23:01:22 i Allmänt,

Jag och bror har käkat pizza, druckit te med mjölk och kikat på film, vi har det bra i bland vi. Hela dagen har sett likadan ut, halv liggande, ett glas juice innom räckhåll, tv:n har stått på, har slummrat till fler än fem gånger, jäklar vad skönt det har varit....bara en sak som fattats!:) Söndag i soffan. yummi.

I går var det fest och jag ballade ur på en snus som linas karl lurade i mig, eller tiggde jag åt mig? Dumt var det i af så jag ringde storhallens taxi, åkte hem och parkerade mig på sofflocket och somnade skönt. Trevlig förfest var det ändå och Linnea var så snygg i sin lugg att jag blir sugen på att kapa till en själv:) Kul att träffa alla gamla godisar!

I morgon är det måndag och det känns ju bra, jag gillar mitt jobb, kommer att sakna det, bara fyra veckor kvar av säsongen...shit, det är ingenting....vad händer till sommaren? Vad ska man göra, bo...jobba med...?Det lär visa sig och det känns som att det kan bli en rikigt bra sommar, riktigt bra!:) Paddla kajak, chilla lite, sola...hänga på stan, mysa, bada, dricka öl....jobba?
 
God Natt alla godingar där ute! Nu ska syskonen Saur gå och knyta sig...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-31 16:56:15

Haha..så det var därför du var spårlöst borta.. Bra jobbat! /Baktus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela