Saur

Vemdalen.

Publicerad 2009-02-26 18:00:26 i Allmänt,

Så har man snart gjort en vecka i vemdalen, här trivs jag bra, jobbet är roligt och folket är trevliga. I morgon är det skidlärarfest, kalas, kalas. Har en massa goa ungar som är söta och glada för det mesta, några stolpskott finns det också  men det kan ju vara lite smått roande i bland med...nu har jag flyttat in i mitt nya rum, är ju inte riktigt ripan med öppenspisrummet, men det ska funka, sängen är säkert dubbelt så bred och det är nice!:) I går var jag hos Smulan och åt tårta och mös, loppan ville ta med oss ungdomar på en skotertur med christians nya skoter, och jäklar vad den var snabb! nästan så att man blev sugen på att lägga ut en si så där hundra tusen för att leka lite...
man blir rätt slack efter en dag i backen. nu ska det lagas mat sen blir det nog chillpillinaveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela