Saur

......

Publicerad 2009-08-30 19:01:11 i Allmänt,

Hej hej.

Helgen har varit fullspäckad. Vi har tagit familjefoto, har hängt med systrarna, käkat familjemiddag tre dagar i rad, grymt, det är fler gånger än vad vi lyckades med under alla dom år alla bodde under samma tak, hela familjen har spelat på hembygdsgården, har käkat kräftor hos Carina, köpt bil, glömt vinterdäcken, hämtat vinterdäcken, varit hos tandläkaren, fikat på bröbua, hängt på "älghelga" och kikat på lillasyster som var med i småstjärornna...ja så kul har jag haft de. I kväll ska jag köra in littlebro till ösd och sen ska vi gå på bio, kan bli sommaren med göran, antingen sover jag i stan eller så styr jag direkt mot Hitra, är mindre sugen på att jobba i morgon, är helt färdig, tror det har med tanden att göra, men det ska nästan bli lite skönt att komma hem till Ön igen, lugnet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela