Saur

gris.

Publicerad 2008-09-30 22:33:34 i Allmänt,

en grisig dag på jobbet..
grisig men rolig, rolig på svensk..inte norsk.
Jaa...vad mer? Övertid, fet peng, min rara kompis med toppblondering hjälpte mig inte med ett enda får i dag, det var ju coolers men ändå...vad har jag gjort?! Han kanske tycker att jag är stor nog att sköta mig själv nu...trisst i så fall. Min kompis kompis, som nu är Julias kompis har dock mjuknat upp lite och blinkar lite mordiskt/sött på ena ögat då och då och kastar fettklumpar på Julia, det är kul.
Ogillar fortfarande ny facebook, vad är grejen? det var bättre förr... Gillar däremot norsk radio, längtar tills på torsdag då Dj Frindley intar studion...boom boom.

har också fått en bloggcoach, julia heter hon och hon har planer för bloggen...svinstora planer.

hahahahahaaa....

så kul som vi har haft i dag får man nog inte ha på ett så här grisigt jobb...

hahaahaaa...

Nej nå må jag gå och tryna lite!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela